FREDAG HELG LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!

äntligen är lovet kommet och nu ska jag springa in i duschen!!!
HA EN TREVLIG KVÄLL
HA EN TREVLIG HELG
HA ETT TREVLIGT LOV
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

hemma bäst ändå

har haft en mycket trevlig helg i luleå men SÅKLART så glömde jag saker där!!
var lite svårt att sova igårkväll (somnade ifrån vårt maraton vid tio) eftersom matilda fått för sig att kväva mig. vaknade om och om igen att jag inte fick någon luft PGA MATILDA SOM HÖLL FÖR MIN NÄSA!!!!!!!!!!!!!!!!!
var tyvärr för trött för att hämnas......
ska sova nu pussar å kramar


ska ut å promma

idag har jag försökt dricka kaffe. de gick inge bra hehe
vi ska på stan om ett tag. då vi har gått på en promme med candy!
hörs å ses

i luleå!!!!!!!

är nu bosatt över helgen i luleå hos matilda med fanny också!!!
har varit å handlat kyckling (vuxet), saker till marängsviss (inte så vuxet, men ändå efterrätt=vuxet) och chips å dipp (tyvärr inte så vuxet)
trivs som fisken i vattnet hehe;););););)
pussar å kramar
hihihihihihihiih gullecandy som jag ska mysa med nuuuu!!!!!

hos lovvan

Lördag idag= PARTYYY
skämt o sido.
idag har jag inte gjort något speciellt, förutom att jag har ångest för att jag inte har pluggat...
nu sitter jag hemma hos favvotjejen (lovisa) och väntar på att dom andra skall anlända.
ska förhoppningsvis upp på maxi lite senare♥
'
lovisa♣

en bunt bilder!!



säg till om jag ska ta bort någon!!

RSS 2.0