"drog en burk, sen drog jag" (HEHE)

igår så for vi ut och åkte skoter och grillade. var mycket trevligt. MEN det var väldigt kallt ibland=P=P
hade tänkt ta en bild på skoterbrudarna men det glömde vi tyvärr.
nu ska jag ut sen är det fotboll!
HEJ DÅ!


fyfan för all snö på en gång

har cyklat till och från träningen och det var ett helvete!!!!!!!!!!!!
tog typ 30 minuter hem och det brukar ta typ fem.

ändå lite taggad på "MISSION IMPOSSIBLE"

inte så fruktansvärt taggad längre (hemma igen)

men nu är jag så FÖRBANNAT SNÄLL så jag ska gå ut och skotta.
snäll jag är!

GOMORRON, GOOOMOOOOOOORRON

ja gomorron.
jag ser oth och har tråkigt och nu ska jag gå ner och hitta nån frulle.
krya på dig lovvan♥

säg till om nån ska bort!!


(jag KLIAR mig på näsan jag PETAR DEN INTE!!!!!!!!)
(tåsockar)




OCH NU TILL....
MEDIALOVISA


vet inte om de syns men här klappar jag om matilda efter att jag vunnit mot henne i mario cart.

här är lovisa sur för hon har förlorat. jag är glad för jag vann.

SLUT!


sofia visade det här. ÄR DET INTE ROLIGT SÅ SÄG!!!!!!


onsdag 3 november

något som bara skulle vara spinning (vilket var dödsjobbigt och man lökade som fan), blev snabbt till en sväng på rullbandet och en tur i gymmet=P=P vi byggde muskler som aldrig förr och nu behöver vi aldrig träna mera=skönt!

ska käka middag å ikväll är det somsagt titanic!!! åååh längtar


tisdag

lunch från junibackens hos soffan
ikväll var vi hos lovISa och såg andra step up filmen
imorgon är det spinning och titanic hos fannsan på kvällen♥
SOV GOTT

ha-ha-ha-ha-ha


fotbollsträning nu ju

gårkvällen var lite dampig men trevlig hehe
slutade iallafall hemma hos sofia där jag även sov
idag är träningsvärken en "god vän" och den lär väl byggas på snart HEHE
HÖRS Å SES

=P=P


RSS 2.0