en liten paus återigen

hörs 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tufft

kom fram till julia med RÖDA fötter. dom var typ dubbelt så stora än dom brukar och tårna var breda och tjocka dom också och så kliade det.
sen gick vi till stan och jag blev tvingad att byta skor med julia efter 20 meter för då hade hon ramlat två gånger. kan passa på att berätta att jag ramlade NOLL gånger på hela vägen till stan (hon ramlade på vägen hem också)

nu ska jag göra mig klar sen se greys och sova, för imorgon är det upp med tuppen. idag vaknade jag halv två....................
HEJ


söt_tjej_94


GOD JUL

hoppas ni alla får en fin jul!! själv hänger jag i bureå och på lördag firar vi igen!
puss och kram syns på mellandagsrean som är på stan
HEHE rimmarn
(förpublicerat)

inga bilder

gårkvällen var trevlig och vi alla upplevde något så sjukt, och jag vet inte om vi någonsin kommer få uppleva det igen (skulle gärna göra det)
WILLIAM FICK ETT UTBROTT!!!!!!!!! inte ett litet att han skrek lite och sen var det över. han SKREK SÅ IN I HELVETE MYCKET PÅ OSS OCH VI ANDRA DOG AV SKRATT!!!!!!!! jag hade en hård godis i munnen och jag var så nära att kvävas av den för jag skrattade så mycket!!!!!!!!!!!! HAHAHAH DET VAR SÅ SJUKT KUL
och anledningen var att vi klagade på att han inte hade nån film med svensk text och att det var dåligt ljud
då fick vi bland annat höra att (tänk er william först sitta ner, sen ställa sig upp och skrika det här i mitten, och när man tror det är över, kommer mera skrik)
NI ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA NI SKULLE HÖRA OM NI SLUTADE KLAGA HELA JÄVLA TIDEN HÅLL BARA KÄFTEN OCH LÄR ER ENGELSKA (OSV OSV OSV) DET ÄR MAXVOLYM OM NI INTE KLAGADE SÅ JÄVLA MYCKET SKULLE NI HÖRA VAD DOM SA!!!!! NI ÄR SOM JAG NÄR JAG SER TV MED MINA FÖRÄLDRAR (OSV OSV OSV)
och så fortsatte det
hahahahahhhahahhahaha


ser ni mina 15 trogna läsare

att jag har lagt in frågesaken till VÄNSTER <<<<<<<<<<<<
ett tips ba

är hos fanny

vi ser narnia och äter godis
ska se grinchen sen:P:P







BTW så har jag bestämt mig flr att komma ut med min största hemlis, jag är kär i en kille , hihihihihihih


pepparkaksbak



mmmmm

bonnie blev nöjd

linnea också!

bonnie och sofia blev SÅHÄÄÄÄÄÄÄR  tighta
mina vackra pepparkakor!

kul de va

igår hängde vi hos matilda! bakade pepparkakor, spelade spel och hängde med sune, håkan, rudol, anna och karin.
HEJ

hehe vi pratade lite om hur sune ser ut nu. hittade denna:P:P

RSS 2.0