fredagen är kommen

idag har jag varit heeeeela dagen i elin och johans hus och hjälpt till där!!!! mycket fint
nu ligger jag som vanligt efter i en tidsplanering som inte finns, men det vore ju konstigt om lovisa sofia och jag någonsin låg före i tiden eller planerade i tid osv osv

ska göra mig klar nu sen fara och handla med sofia sen ska vi till boviken.
HEJDÅ
TREVLIG KVÄLL


jaa

vad skall man göra en dag som denna?
jag vet då inte
har sovit länge så jag har inte vaknat än.
kan inte tänka
det är varmt

vit hand flata
okej det syns inte vad som står så jag ska skriva det
jag skrev jättemycket fel för att jag var trött men det la inte sofia märke till
(sofia sa att hon skulle göra sig klar och tvätta bort sminket och vi skulle göra det samtidigt)

frida:
l,xxmm
ojj
okej jag med isånafall:D
sofia:
jag går nu då!
f:
okiix
:D
jag med
s:
jag tvättar bort sminket med!(L)
f:
ijag med!!vi möts igen snart
s:
JAQ!
(en stund senare)
varför är jag så långsamhhaha har du gjort dig klar frida??
s blinkar:
(en solros som växer typ)
s:
godmorgon solrosen
HAHA
stålen soveru
vibb
vibb
s:
jag ser när du sover HAHAHAHAH

och så var det slut!


svett 4-life

har gått runt på stan och svettats som jag vet inte vad tillsammans med lovisa
nu ska jag typ bada i isvatten och sen träna
sen ska jag se fotboll
hejdå

rötmånad

imorgon ska jag på stan om det inte blir strålande sol och 25+
nu ska jag se paradise hotel och försöka sova innan tre eller nåt

soffan

ska till sofia nu för ensam hemma tänker jag icket vara!
hejdå
ikväll tänker jag skriva mera om jag har nåt att skriva
ni ser ju

söndagar är fina ibland





pussar och kramar från mig


lördag

pizza-trästock-sjöbotten
dock endast bilder från pizzan hemma hos sofia men lovisa var flitigast med kameran där!



mmmmmmmmmmmm pizza<33333333333333333333333



vad ska man skriva

när det enda man gjort för dagen är att slitit som ett djur med att försöka städa sitt rum?
att man gjort det kanske?
jaa
idag har jag slitit som ett djur och försökt städa mitt rum! duktig som få

kolla den här maten fick vi i skolan en gång........


borta hemma

är hos sofia nu!
igår var vi på trästock några stycken sen for vi till sjöbotten!!
skriver sen
hejdå

vi hade iallafall tur med vädret IGEN

hahahahaha typ min favvofilm



det fanns en kärlek men den har brunnit ut

du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
mmmmm

lalalalala

jag har lekt i lekpark idag. det ägde!!
jag har sett melissa horn. det ägde!!
jag har sett precious och myst med tre tjejer. det ägde!!

imorgon blir det förhoppningsvis boviken!

sötis


mmmmmmmmm onsdag

mycket trevlig kväll hemma hos sofia med damen i egen hög person, men även emil och julia!
nu ska jag sova och imorgon ska vi sköta moa och melina och jag längtar!!!!

älskar er SÅHÄÄÄÄR mycket!!


elljusspåret

ska snart iväg och springa med laget..........
vill inte men måste

sen ska jag till sofia jippiii!!

IMORGON!!!!!♥

äntligen

ska jag få se denna dam igen, imorgon!!


sicken djurisk afton

hängde i nils stuga med han och wille. för att göra en lång historia kort:
vi fiskade och spöet gick sönder. wille fick hoppa i för att fånga fisken, en baddare på cirka 14kg och ganska lång.

mamma och jag körde till varuträsk sen för att spana lite på elin och johans hus, och då sprang det ett rådjur över vägen.

på vägen hem från varuträsk låg det en död skata på vägen.

mitt rum är mest troligt fullt med långbensskrankar eftersom mitt fönster stått öppet hela kvällen.

nu ska jag gå och leta katten jag älskar mest i hela världen och krama honom lite!!

en månad

det är konstigt hur en månad kan kännas som hundra år och samtidigt som några timmar.
det känns som att mitt hjärta är utspritt med er på alla tusen olika platser vi kommer vara på och upplevelser vi kommer ha. vissa med varandra och vissa utan, men på något sätt alltid tillsammans.
älskar er!


bergsbynspecial


sommar äger

använd den stora

nu ska stackaren väck


simma lugnt

fredag lördag söndag-boviken


























vad kan det vara??????
en dammsugare


RSS 2.0