det regnar

ja det regnar hur mycket som helst.
jag försökte ta en bild men nu regnar det ÄNNU MER!!!! hur ska man kunna gå ut i det här vädret??
nu bäddar jag ner mig i sängen igen


hehe

gårkvällen var mycket trevlig med lovisa sofia å fanny! lite tårar för 3/4 medan vi såg the last song (summer/fanny) och mycket skratt i övrigt hehe..........

matchen slutade med en 2-1 vinst och nu ska jag göra mig klar!
TREVLIG LÖRDAG!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

är med miss countrygirl_nr1 och hon står och tittar ut genom mitt öppna fönster ner på melker:
meeeeelker. kom kom kom (andra våningen) *puss puss(smackar)*

hennes favvolåtar:

och alla liknande
(nu sitter hon å diggar å sjunger med å gör rörelser................)


fredaaaaaaag

äntligen helg!!! den här veckan har varit så lång men nu är det äntligen helg!!
ikväll blir det att göra något kul med några kuliga människor och imorgonkväll ska jag nog vara barnvakt, match på dagen!!!!

gilla(Y)

skola-solbacken-träna-sova
så ha en trevlig kväll alla andra och godnatt!


LOVAR

löfte till mig själv:
ligga i sängen innan tio imorgon!!!! MÅSTE! allt annat är oacceptabelt och kommer straffas med att frivilligt städa huset på lördagkväll eller tio varv runt huset

kallt

idag cyklade jag och matilda till stan och käkade på subway tillsammans med fanny. var mycket gott! sen gick jag och matilda runt på stan och sen gick vi på waynes och sen cyklade vi hem!

har spelat match ikväll och det slutade med vinst! nu ska jag se oth och sen sova
GODNATT puddingar:P:P:P:P:P

hej hej på dig

tre

idag har lovisa sofia och jag varit som fiskarna i vattnet. mycket trevligt på vitbergs hehe
nu ska jag duscha sen ska jag till matilda och vara med henne och fanny, PÅ TIDEN!!!!!
LOVAR att ta med kameran och lägga upp bilderna här hihihihihihihihi

wohooo

en riktigt härlig vinst med 5-1 och jag fick mitt första gula kort i livet!!

nu ska vi käka grillat och sen far jag!
hejdåå

en stockholms-snigel
fanns många där vi bodde
jag halkade på en snigel en morgon


fotboll är livet va

ska iväg och spela match nu, sen ska jag hem och käka grillat och ikväll ska jag göra någonting men jag skriver väl sen antar jag!
ut i solen ni som kan njuta av det (själv har jag suttit inne och undvikit solen............................)
HEJDÅ

puss puss

ska man

har haft match ikväll, vinst med 4-0!! gjorde dessutom ett mål!!!!!
imorgon ska jag springa tidigt på dagen sen tror jag nog jag ska träffa xx och xx
sov gott pussgurkor


kanske de

"din kille borde heta axel"

karate kid

fanny: jag ringer dig imorgon! (saknar dig)

har varit i varuträsk hos elin och johan idag. har plockat hallon och myst med alvin!!
ikväll ska vi se karate kid så nu ska jag duscha och göra mig klar!!

skönt äre

att komma hem till en renbäddad säng, mätt och belåten efter vinst och mcdonalds. hade en trevlig miniresa men nu är jag
trött
trött
trött


GODNATT!!


hemma!!!!!

skönt att vara hemma. önskar jag var trött nu men icket det! ska renbädda och sen se tv och film och serier tills jag somnar, sen ska jag som sagt och spela fotboll!!
HEJDÅ

i stockholm

har bland annat hängt med sofia på både stan och gröna lund och gått run på slottet och beundrat mina egna funderingar och tankar
är trött för vi går hela tiden fram och tillbaka överallt genom hela stockholm känns det som
idag gick vi i regnet i blåa regnpåsar som man har på sig och känt oss som riktiga turister...............

det åskar och blixtrar himla mycke här ikväll. mysigt kan jag tycka!

bilder kommer!!

nu ska jag se tv och sen sova. imorgon kväll åker vi hem men direkt på måndag åker jag bort över dagen/kvällen och spelar fotboll.

livet är fint!


stålskorna (endast för starka)





fötter


HAHAHAHAHA KOLLA JAG TOG KORT PÅ MINA FÖTTER OCH SÅ UPPTÄCKTE JAG VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA DAMMTUSS MELLAN TÅRNA
HAHAHAHAHHAA JAG SKRATTADE LÄNGE OCH JAG SKRATTAR NU
HAHAHHAHAHAHAH

hej hopp

har varit ute och gått med mamma. nu ska jag klippa gräset och jag ska ha STÅLSKOR. jag tänker till och med ta kort på dom och sen ska ni få se en bild på mina tår som jag tyckte var jätterolig igår.

igårkväll såg jag den största spindeln jag någonsin sett=jag skrek jättehögt=pappa och jesper kom springandes=jag står på en fåtölj som börjar snurra=pappa tycker jag skriker i onödigheter och jesper tycker att den inte alls var stor men försöker fångas den=spindeln kryper UNDER min garderob=jesper och pappa får flytta garderoben=pappa hittar spindeln och tar den från mitt rum

hejdå

woho

VINST med 2-0 och det känns himla bra!!!!!
ska göra mig klar nu och äta HEJDÅ
LIVET<333333333333333333333333333333333333333333

jahaja en vanlig söndag igen

MEN det gör inget för vi har match idag WOHO!!
ska äta nåt sen ska jag göra mig klar!!!!!!
HEJDÅ

RSS 2.0